Допоможемо
зареєструвати фірму і налагодити процеси

Плануєте почати свою справу? Це просто! Від ідеї до офіційних документів - всього кілька кроків.

Бухгалтер, кадровик, юрист и финансист в одном сервисе

Заповніть заявку

менеджер зв'яжеться з Вами для
уточнення деталей

  • Допоможемо відкрити підприємство. Запуск бізнесу за 3 дні
  • Підберемо систему оподаткування
  • Підберемо КВЕД
  • Підготуємо документи і скажемо як їх подати, щоб не ходити зайвий раз до податкової
  • Відповімо на всі питання
Як це буде
  • 1

    Проконсультуємо, що оптимально реєструвати: ФОП або ТОВ; на якій системі оподаткування.

  • 2

    Пройдемо разом онлайн реєстрацію через державний сервіс Дія; будемо супроводжувати на кожному етапі до завершення реєстрації.

  • 3

    Розповімо про перші кроки після реєстрації компанії, щоб ви почали отримувати дохід.

Що ви отримаєте
  • Швидку реєстрацію фірми під ключ
  • Рішення для швидкого і зручного подання документів
  • Відповідь, як не платити зайві податки
  • Перевірену назву перед створенням фірмиы
  • Вірні КВЕД і систему оподаткування
  • КЕП/ЕЦП (кваліфікаційний електронний підпис)
  • Допомогу з вибором юридичної адреси
  • Документи для реєстрації фірми за 3-5 днів
  • Відкриття підприємства онлайн
  • Порадимо найближчого нотаріуса і запишемо до нього
  • Визначимо, який банк вигідніше в обслуговуванні
  • Сервіси для документообігу, онлайн каси, ведення бухгалтерії
  • Замовлення печатки з доставкою, якщо потрібно
  • Інструкцію про перші кроки для старту роботи
«Бумажкін» знає все про реєстрацію компанії і швидкий старт
Реєструючи бізнес, ви отримуєте тільки те, що дійсно потрібно

Хто це зробить

  • lawyer
    Я знаю все, що стосується законів

    Юрист «Бумажкін»

    Юрист «Бумажкін» вже відкрив більше 100 компаній. Він стежить за нововведеннями в законодавстві, знає як їх трактувати і дотримується. Перед тим як створити фірму, «Бумажкін» перевірить документи, проконсультує, як їх правильно заповнити, і проконтролює всі процеси.

  • accounter
    У мене податкова звітність завжди вчасно

    Бухгалтер «Бумажкін»

    Бухгалтер «Бумажкін» рекомендує систему оподаткування, підбирає КВЕД, знає все про те, як правильно відкрити фірму. Ви можете не турбуватися про податкову і вести зареєстровану фірму в рамках закону, не платити зайві податки.

Скільки коштує відкрити бізнес
  • 1500

    Реєстрація ФОП

  • 2500

    Реєстрація ТОВ

  • 0

    Реєстрація ФОП/ТОВ (при підключенні бухгалтерії)

*Вартість вказана за онлайн реєстрацію через сервіс Дія. У вартість не входить мито, касове і банківське обслуговування, нотаріус, кур'єр і печатка, юридична адреса, підготовка статуту (установчих документів).

Чому нам можна довіряти

  • Досвід

    Реєстрація фірм — для нас звична справа, ми багато років консультуємо і знаємо всі таємниці бізнесу. Рекомендації і дії законні, послідовні і перевірені досвідом.

  • Присутність

    Наша перевага — доступність і присутність. Незважаючи на те, що ми віддалені помічники, це не відчувається, ми завжди перед вами на екрані монітора або месенджера.

  • Рішення

    Після реєстрації компанії ми можемо запропонувати ведення бухгалтерії, кадрового обліку, стати бек-офісом, відкривши для вас можливість розвивати бізнес вільно і без метушні.

Відкрити компанію за 3 дні
Разом з «Бумажкін» просто, легко і законно.
Звертайтеся, ми раді допомогти!

Натискаючи на кнопку ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності

Що кажуть клієнти

Ярослав Ажнюк

CEO Petcube
В сотрудничестве с «Бумажкин» больше всего ценим высокий профессионализм, системность и индивидуальный подход к решению бухгалтерских и юридических задач, а также проактивную позицию участников нашего проекта.
Ярослав Ажнюк

Вячеслав Каушан

CEO «Каушан Медиа»
Отличительной чертой совместной работы стало умение команды «Бумажкин» спланировать и организовать выполнение работ. Коллектив продемонстрировал гибкость и оперативность в решении проблем, а также коммуникабельность и готовность к сотрудничеству.
Вячеслав Каушан

Ольга Роенко

СEO Маркетинговое агентство Royenko Agency
Самое ценное в работе «Бумажкина» оперативность и готовность проконсультировать по любому вопросу. Рекомендую услуги бюро для малого и среднего бизнеса. Особенно тем, для кого самостоятельное заполнение счетов/актов/накладных и прочих бумаг сущее мучение. Как для меня.
Ольга Роенко

Екатерина Мисниченко

HR ООО «Юнисендер Украина»
В сотрудничестве с «Бумажкин» больше всего ценим высокий профессионализм, системность и индивидуальный подход к решению бухгалтерских и юридических задач, а также проактивную позицию участников нашего проекта.
Екатерина Мисниченко

Павел Альтман

Частный предприниматель
Я работаю с «Бумажкин» уже около 2-х лет. У меня несколько наемных сотрудников, зарплатный проект, внешнеэкономическая деятельность (экспорт услуг). И для меня главное что весь круг бухгалтерско-юридических вопросов успешно закрывается сотрудниками бюро. Я часто отсутствую в Украине, и это никак не сказывается на нашем сотрудничестве. В целом, я очень доволен.
Павел Альтман

Игорь Свительский

СEO ООО «ИННОРА»
Политика нашей компании предполагает передачу всех непрофильных задач на аутсорсинг. Здорово, что есть украинская компания «Бюро Бумажкин», которая профессионально спасает нас от рутины бухгалтерского и налогового учета, и мы можем сосредоточиться на развитии бизнеса.
Игорь Свительский

Евгений Компаниец

Qbeats inc
Прекрасный сервис с индивидуальным подходом. Компания ведет наших ФЛП, насчитываются налоги, выставляются по ним платежки в разных клиент-банках и сдается отчетность. Все делается вовремя, оперативно получаем поддержку по возникающим вопросам.
Евгений Компаниец
Корисний блог
У блозі є багато корисного про реєстрацію бізнесу
  • Фізична особа-підприємець (ФОП) — статус громадянина, при якому він може здійснювати господарську діяльність від свого імені. Реєстрація ФОП обов'язкова, в іншому випадку особа не має права вести бізнес. Розглянемо процедуру і особливості більш докладно. Вибір КВЕД і системи оподаткування КВЕД...

    Читати про реєстрацію
  • Малий і середній бізнес розвивається, на ринок виходять нові "гравці". Справа виросла і більше не "поміщається" в ФОП, потрібно підвищити статус і працювати з іншими юридичними особами на загальних правах. Ви на порозі створення свого підприємства — потрібна реєстрації юрособи. Що робити, які документи і куди подати — читайте...

    Читати про реєстрацію
  • Починаючи свою справу, кожен підприємець зіштовхується з питанням сплати податків. При цьому вибір оптимальної системи оподаткування - одна з основ успішності і процвітання Вашого бізнесу. Податкове законодавство України передбачає дві системи оподаткування: загальну і спрощену систему оподаткування...

    Читати про реєстрацію
  • Реєстрація компанії в Києві і по Україні, всі особливості і складності

    Щоб відкрити компанію, потрібні умови для створення підприємства і сама реєстрація. Ідея для бізнесу, готовність його відкрити, а головне, вести — при цьому ключове. Перед кожною реєстрацією збираються документи, вибирається КВЕД, система оподаткування, назва фірми. Після реєстрації фірми тов потрібно вирішувати питання прийому платежів — вибір банку, а також обміну документами з контрагентами. Ми завжди рекомендуємо ЕДО, це дуже зручно і просто. До речі, жоден клієнт не повернувся на паперовий документообіг після впровадження електронного.

    У майбутніх підприємців виникає багато питань саме на старті, реєстрація фірми під ключ з допомогою «Бумажкін», їх може повністю вирішити або значно полегшити. Як назвати підприємство, де перевірити, що такого підприємства ще немає, яке місцезнаходження вказувати, що робити тимчасово переселеним жителям, як правильно визначити сферу діяльності, хто може бути керівником, який мінімальний розмір статутного капіталу, як його розподіляти між учасниками, які документи потрібні — ці та інші питання задають собі абсолютно всі перед відкриттям фірми.

  • Як проходить відкриття фірми — терміни, гарантії, особливості

    Зареєструвати компанію можна за 48 годин. Всі етапи робіт, які ми описуємо, проходимо разом або замість вас. Важливо розуміти, що експертиза в реєстрації гарантує на 99% її успішність. Якщо ви ніколи не реєстрували бізнес, делегуйте фахівцям. З практики можемо сказати, що невірне відкриття компанії обіцяє її перереєстрацію, закриття, додаткові витрати. Краще один раз створити фірму з допомогою людини, яка знає про це все, ніж самостійно, але зі значними проблемами після.

  • Документи, які необхідні при реєстрації фірми «під ключ»

    Реєстрація фірми під ключ передбачає такий пакет документів:


    • Від засновників фізосіб резидентів країни

      • копії паспорта та ІПН;

    • Від засновників фізосіб нерезидентів країни

      • копія закордонного паспорта та ІПН;

    • Від засновників юросіб резидентів

      • код ЄДРПОУ та назва;

    • Від засновників юросіб нерезидентів

      • нотаріально завірена копія документа, що підтверджує реєстрацію в країні місцезнаходження юрособи;

      • завірені, перекладені на українську мову документи, що підтверджують права юрособи;

      • протокол вищого органу юрособи про прийняття рішення виступати засновником;

    • Від керівника

      • копії паспорта та ІПН.

    Детально про необхідні документи ми розповімо на першій консультації, коли вирішите зареєструвати фірму. Якщо якихось документів немає або ви не знаєте, як їх отримати, ми розповімо.

  • Адреса для відкриття компанії

    При відкритті фірми потрібно визначиться з місцезнаходженням реєстрації (адресою). Ця інформація вноситься до Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Місцезнаходження фірми — місце знаходження виконавчого органу, на цю адресу приходить кореспонденція, саме сюди може прийти податкова інспекція з перевіркою. Тому за місцем реєстрації фірми повинна бути хоч одна посадова особа. Це що стосується адреси реєстрації фірми ТОВ.

    Адреса, коли вибирається відкрити фірму ФОП, той, який зазначений за місцем прописки директора. Відкриття компанії в такому випадку передбачає особливу увагу, адже підприємець відповідає всім своїм майном, на відміну від засновника ТОВ, відповідальність якого вимірюється внесеним капіталом.

Будемо на зв'язку

Натискаючи на кнопку ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності

«Бумажкин» — сервис современный, и мы предлагаем абсолютно любой удобный современный способ для связи.

Вы можете написать нам в телеграм, обратиться в мессенджер, написать на э-почту или же позвонить. Везде вам ответят одинаково приветливо и с радостью расскажут о наших возможностях и услугах.

Мы везде на связи!

г. Киев, Ул. Пушкинская, 8Б, оф. 35

Заполните заявку

менеджер свяжется с Вами для
уточнения деталей