Постановка бухгалтерського обліку

Повне бухгалтерське обслуговування вашого бізнесу від 850 грн/міс
Позбавимо від «паперової» рутини За 14 днів переведемо вашу бухгалтерію на аутсорсинг

Постановка бухгалтерського обліку в Україні — важлива підготовча процедура, пов’язана з організацією системи бухгалтерського та податкового обліку для компанії. Цей етап виконується на початок ведення самої бухгалтерії. Професіоналізм фахівців при постановці бухобліку дуже впливає на подальшу роботу компанії, на її рентабельність та фінансову стабільність загалом.

Навіщо і коли потрібна послуга постановка бухобліку на підприємстві?

Основна важливість постановки на бухгалтерський і податковий облік не лише у дотриманні обов’язкових вимог податкового законодавства, а й у забезпеченні чималої кількості внутрішніх процесів підприємства. Контроль результатів діяльності; прийняття своєчасних рішень, що спираються на дані бухгалтерів, і, звичайно, поліпшення рентабельності за допомогою мінімізації витрат.

Керівнику необхідно розуміти специфічні сторони та особливості діяльності його підприємства. Важливо враховувати, що слід продумати наперед: не лише ведення бізнесу з партнерами, клієнтами, а й наслідки цих дій щодо управлінської, бухгалтерської та податкової діяльності.

Вартість послуги постанови бухгалтерії з нуля буде визначена персонально для вас.

Повноцінно функціонуючий бухоблік необхідний як для запитів фіскальних служб, так і для прийняття вигідних рішень у сфері управління безпосередньо всередині самої компанії. Зробити все це, не маючи всієї необхідної інформації, украй проблематично. Варто продумати наперед можливий ризик та наслідки і не пускати все на самоплив. Замовивши послугу у «Бумажкіна», ви покладете всю проблемність цієї процедури в руки професіоналів.

Ми пропонуємо

Як відбувається постановка обліку бухгалтерії?

Порядок дій для становлення на бухоблік з нуля наступний:

  • Спочатку потрібно організувати систему документообігу, розробити інструкції та накази;
  • Потім створюється та формується внутрішня документація компанії, що є її невід’ємною частиною;
  • Формування планів за рахунками та порядок, згідно з яким проводяться всі необхідні бухгалтерські проводки;
  • Далі йде розробка внутрішніх форм. Це необхідно для первинного обліку всередині підприємства, як і регістри вченості для самої бухгалтерії;
  • Важливим пунктом буде додавання повноважень для посадових осіб та їх дій у тих чи інших непередбачених ситуаціях.

Для такої складної та поетапної процедури власник ТОВ разом із бухгалтерською компанією спершу виділяють час та затверджують усі необхідні пункти. Ви завжди можете звернутися до професіоналів, щоб вам надали гарантії результату. Бухгалтерський сервіс «Бумажкін» з радістю зробить усі необхідні процедури та врахує ваші побажання. Тут ви можете купити послуги та уточнити всі наявні у вас питання.

Що входить до послуги постановки на бухгалтерський облік у Києві?

  • Ми розробляємо облікову політику, яка буде відповідати законодавчій базі;
  • Формування документообігу, щоб своєчасно створювати звітність;
  • Необхідно також створити штатний розпис, трудові угоди, графік роботи та накази;
  • Оптимізуємо співпрацю наших бухгалтерів та автоматизуємо віддалене ведення процесів обліковості.

Пакетні бухгалтерські пропозиції

IT-ПІДПРИЄМЕЦЬ
Бухгалтерські послуги для підприємця, який співпрацює з однією компанією
від 850 грн/ місяць
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашому клієнту
  • Налагодження та регулярне формування рахунків та актів
ПІДПРИЄМЕЦЬ
Бухгалтерські послуги для бізнесу, що динамічно розвивається
від 1950 грн/ місяць
  • Податкове і бухгалтерське консультування
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашим клієнтам і контрагентам
  • Налаштування автоматичного формування рахунків, актів і договорів
КОМПАНІЯ
Бухгалтерські послуги та кадровий облік для середнього бізнесу
від 4600 грн/ місяць
  • Податкове і бухгалтерське консультування
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашим клієнтам і контрагентам
  • Налаштування автоматичного формування рахунків, актів і договорів
  • Розрахунок податків і нарахування зарплат
  • Кадровий облік співробітників, підготування наказів на звільнення, переведення, оформлення лікарняних, відпусток і т.д.

Переваги сервісу «Бумажкін»

Вести бухоблік дуже важливо. Ця процедура потребує відповідального підходу. Будь-які помилки та невідповідності законодавству України можуть призвести до величезних штрафів та відповідальності керівників, аж до адміністративної, а то й кримінальної відповідальності.

Наші фахівці мають величезний досвід у виправленні будь-яких проблем або питань, що виникають. Ви зможете бути впевнені у відсутності фінансових втрат, які б пішли на оплату бухгалтерам, їх відпусток, а також прорахунків.

Замовивши цю послугу у нас, ви гарантовано отримуєте облік спеціалістами нашого сервісу. Це допоможе вашій фірмі спокійно планувати діяльність, а також уникати всіляких ризиків та наслідків контролюючих органів. Ми ставимося до наших завдань скрупульозно та відповідально, з дотриманням усіх вимог у законодавстві. «Бумажкін» сформує основи обліку та оптимізує всі функції для оптимального входження вашої фірми на ринок та відсутності недоліків та труднощів із законодавчою базою.

Наші фахівці

Владислава Іванова

Спеціалізація: податковий консультант, бухгалтер-експерт. Послуги: консультування з податкового та бухгалтерського обліку, бухгалтерське обслуговування.

Евгеній Павлюк

Спеціалізація: бухгалтер-експерт. Послуги: консультування та бухгалтерське обслуговування ТОВ та ФОП.

Аліна Дзябук

Спеціалізація: бухгалтер. Послуги: консультування та бухгалтерське обслуговування ФОП.

Кирило Чельник

Спеціалізація: юрист у сфері господарського корпоративного і договірного права. Послуги: консультування з юридичних питань бізнесу, повної підтримки діяльності компаній.

Андріана Олійник

Спеціалізація: адвокат в сфері корпоративного, договірного права та інтелектуальної власності. Послуги: консультування з питань ведення та захисту бізнесу, розробка договорів.

Ми допомагаємо розвиватися нашим клієнтам і друзям