Питання та відповіді

1. Кому підходять бухгалтерські послуги «Бумажкін»

1. Кому підходять бухгалтерські послуги «Бумажкін»

Бухгалтерський аутсорсинг буде необхідний вашій компанії, якщо ви підприємець-початківець і не володієте достатнім досвідом спілкування зі співробітниками податкових органів, не знаєте всіх тонкощів законодавства. Також до нас звертаються підприємці, які не хочуть брати бухгалтера собі у штат чи сумніваються у кваліфікації таких спеціалістів.

1.2 Я можу звернутися за консультацією ваших фахівців, якщо я маю бухгалтера у штаті?

Якщо у вас виникла ситуація, з якою не може впоратися ваш штатний бухгалтер, фахівці сервісу «Бумажкін» допоможуть вам розібратися.

1.3 Чи зможе «Бумажкін» відновити облік за умови часткової втрати документів?

Фахівці «Бумажкін» надають послугу «відновлення бухгалтерського обліку». Її вартість залежатиме від обсягу робіт, які потрібно для цього виконати. У вартість включено доступ для роботи бухгалтера.

2. Початок співробітництва та передача бухгалтерії / Що потрібно для початку співробітництва та передачі бухгалтерії

2.1 Які документи нам потрібно передати, щоб розпочати роботу з «Бумажкін»?

Ми запросимо копії реєстраційних документів.

2.2 Чи зробите ви якийсь аналіз бухгалтерії, перш ніж розпочнете роботу?

Ми проведемо аналіз вашої бухгалтерської бази та стану первинної документації. Якщо ми виявимо неточності, то повідомимо вам.

2.3 Як здійснюється перенесення даних із поточної бази до бази підприємства?

Якщо ваша база без доопрацювань і є всі актуальні оновлення, то нам це зробити просто. У будь-якому випадку ми зможемо підключити до питання 1С програміста і він зможе оцінити витрати на перенесення бази.

3. Як працює «Бумажкін»

3.1 Чи надає компанія доступ до ліцензій 1С? Хмарна чи локальна?

Сервіс Бумажкін використовує 1С УТП та Bas бухгалтерія. Корпоративну конфігурацію вибираємо вже на старті.

3.2 Яка політика бекапу даних?

Усі дані зберігаються на віддаленому сервері. У нас завжди є бекапи (резервні копії).

3.3 Чи можливий віддалений доступ до бухгалтерської бази? Якими інструментами?

Ми надаємо доступ до 1С та BAS через віддалений стіл або веб-версію.

3.4 Які послуги електронного документообігу використовує фірма? Якими подає звіти?

Сервіси "Вчасно" та M.E.Doc. Інші послуги використовуємо за домовленістю.

3.5 Як компанія організовуватиме і зберігатиме передані електронні документи? Де зберігається архів документів?

Все листування, документи і т.д. зберігаються у нашій CRM системі. Сервери CRM системи знаходяться в ЄС.

3.6 Як ви працюєте з масивом документів, коли частина документів є електронні, а частина – паперові?

Електронні документи ми отримуємо через доступ до сервісу ("Вчасно" та M.E.Doc), де вони були підписані або завантажені. Щодо паперових, ми просимо скани, фото документів. Оригінали ви зберігаєте у себе.

3.7 Чи веде компанія комунікацію з податковою та іншими державними органами?

Ми ведемо всю комунікацію з державними органами та банком.

3.8 Яке загальне середовище для обміну файлами між нами та сервісом «Бумажкін» може використовуватися?

Ми використовуємо Google Drive. Також можна обмінюватися файлами в Telegram або по e-mail. Вся інформація зберігається у системі CRM.

3.9 Чи є в компанії люди, які зможуть прочитати та зрозуміти англомовну угоду?

У нас є юрист зі знанням англійської мови. Бухгалтер не дає оцінки правильності укладання договору. Це функція юриста. Тому слід чітко розуміти, з якою метою бухгалтеру треба вичитувати договір.

3.10 Коли ми розпочнемо роботу, що мені потрібно робити протягом місяця?

Протягом місяця ви відправлятимете своєму бухгалтеру вимоги. Наприклад, виставити рахунок покупцю, виставити акт чи накладну. Надсилатимете скани або фото первинної документації. А наприкінці місяця вам потрібно буде надіслати виписку за розрахунковим рахунком.

3.11 Зі мною працюватиме один постійний бухгалтер?

Так, за вами буде закріплено один бухгалтер, з яким ви триматимете зв'язок.

3.12 Ви самі рахуватимете зарплату працівникам?

Так, ми двічі на місяць надсилаємо своїм клієнтам суми авансу та зарплати їхніх співробітників. Також ми розраховуємо податки із заробітної плати та надаємо платіжні реквізити для їх оплати. Контролюємо, щоб оплату здійснили у встановлений термін. Коли ви приймете до штату нового співробітника, ми повідомимо про це податкову. Крім того, ми розраховуємо лікарняні та відпускні, а також у встановлені терміни подаємо всі звіти, пов'язані із зарплатою працівників.

4. Фінанси та відповідальність

4.1 Як компанія готує платежі? Без чого не готуватиме?

Нам надається доступ до клієнт-банку з правом перегляду та завершення платежу. Без права підписувати платежі. Для платежів потрібна наявність первинних документів, акт, рахунок, накладна тощо.

4.2. Як компанія готує валютні платежі?

Тут потрібні інвойс, договір. Після цього бухгалтер створює заявку на продаж або купівлю валюти. Документи надаються до банку на запит.

4.3 Хто підписуватиме документи від імені головного бухгалтера?

Як правило, компанія, яка передає бухгалтерію на аутсорсинг, не має штатної посади головного бухгалтера. А замість головного бухгалтера підпис ставить керівник компанії.

4.4 Чи несе компанія фінансову відповідальність за штрафи, отримані за помилки у звітності та бухгалтерському обліку?

Так, ми несемо фінансову відповідальність і покриваємо штрафи, що виникли з нашої вини. Цей пункт обов'язково прописується у договорі.

4.5 Як компанія розносить платежі між різними проектами?

Необхідна облікова політика. Ми її можемо розробити разом із вами. Або бухгалтер візьме поточну базу, подивиться, як вівся облік, і продовжить роботу, якщо облік вівся правильно.

4.6 А якщо мені не сподобається працювати з вами, і я захочу піти?

Ми наполегливо працюємо на благо наших клієнтів і цінуємо кожного з них. Але якщо ви приймете рішення покинути нас, ми закриємо звітний період, підготуємо електронні бази з вашими документами і якісно передамо справи.

Будемо на зв'язку

    Натискаючи на кнопку ви погоджуєтесь з

    Політикою конфіденційності

    «Бумажкін» — сучасний сервіс, і ми пропонуємо абсолютно будь-який зручний сучасний спосіб для зв’язку.

    Ви можете написати нам у телеграм, звернутися до месенджера, написати на пошту або ж зателефонувати. Скрізь вам дадуть відповідь однаково привітно і з радістю розкажуть про наші можливості та послуги.

    Ми скрізь на зв’язку!

    Вул. Пушкінська, 8Б, оф. 35, Київ, Україна