Ведення бухгалтерії ФОП
Повне бухгалтерське обслуговування вашого бізнесу
від 850 грн/міс
Позбавимо від «паперової» рутини
За 14 днів переведемо вашу бухгалтерію на аутсорсинг
🏠 Головна - Ведення бухгалтерії ФОП
Повне бухгалтерське обслуговування вашого бізнесу
від 850 грн/міс
Позбавимо від «паперової» рутини
За 14 днів переведемо вашу бухгалтерію на аутсорсинг
В Україні станом на 2021 рік зареєстровано близько двох мільйонів ФОП й їх кількість постійно зростає. Відкриття нового бізнесу пов’язане з низкою труднощів, один з яких – ведення бухгалтерії фоп. Всі знають, що потрібно платити податки та заповнювати звіти, правильно оформлювати первинну документацію. Але з цим можуть виникнути проблеми. Кожен документ повинен бути не тільки вчасно заповнений, але й ретельно опрацьований. Слід вказати всі необхідні витрати та доходи, щоб мати уявлення про прибутковість власного бізнесу.
Крім того, своєчасна оплата податків може значно спростити життя ФОП. Якщо прострочити хоча б один платіж, будуть нараховуватися штрафи. Багато хто не знає про них, а коли приходить час для оплати нової суми, виявляються в замішанні. Щодо нарахування пені можна дізнатися не відразу.
Часто бувають випадки, коли при оформленні ФОП не враховується система оподаткування. Вибирається не той податок, через що необхідна до сплати сума перевищує можливий прибуток. Вона включає податок на прибуток, військові та інші збори, які ставлять в безвихідь розвиток бізнесу. Ще один варіант – вибір декількох систем оподаткування. Якщо зупинитися на ПДВ + єдиному податку, доведеться платити більшу суму. Коли підприємець міг працювати тільки на єдиному податку, не сплачуючи ПДВ, помножене значення до сплати призведе до краху.
Тому необхідно грамотно вести бухгалтерію. Кожен бізнесмен може вибрати спосіб для ведення бухгалтерського обліку:
Всі варіанти прийнятні при необхідному досвіді роботи. На початку своєї кар’єри багато хто вважає, що краще вести документацію самому. Завдяки цьому можна знизити перелік витрат та не переживати з приводу конфіденційності важливих документів. Якщо знання бухгалтерії є, даний варіант підійде. Але найчастіше подібні спроби ведення звітності фоп завершуються простроченням платежів, вибором не тієї системи оподаткування, штрафами, відсутністю первинної документації та для повної картини – переходом в іншу галузь роботи в зв’язку з закриттям ФОП.
Багато хто сумнівається, чи варто довіряти ведення важливої документації сторонньої компанії. Відповідь проста – варто. Ваші особисті дані будуть перебувати під надійним захистом та не розголошуються третім особам. Процеси, що здійснюються в компанії, повністю конфіденційні. Компанія дбає про безпеку своїх клієнтів та їх особистих даних, з якими доводиться працювати.
Під час укладання договору про співпрацю описується спектр послуг. Бухгалтери забезпечують високу якість виконання умов договору. Вам не доведеться переживати з приводу втрати даних або несвоєчасний підрахунок суми доходів.
Після звернення до професіоналів весь процес ведення бухгалтерського обліку фоп перейде в надійні руки. Для надання якісних послуг використовується сучасне ПЗ та сучасні технології. Діяльність здійснюється в рамках законів України. Тому ви можете безперешкодно продовжувати займатися своїм бізнесом, регулярно отримуючи звіти про проведення роботи з вашою бухгалтерією.
Кожен приватний підприємець повинен регулярно вносити дані в кабінет платника податків. Для тих, хто використовує спрощену форму ведення діяльності (ФОП 2 групи), подібні звіти подаються щорічно. Інформація для документації – це відомості з книги обліку доходів, які вносяться в неї щодня. На надання даних до звіту відводиться 60 днів після встановленого терміну.
Якщо ви – ФОП 3 групи, заповнення декларації виконується щоквартально. На подачу звітності встановлено термін в 40 днів після завершення звітного періоду. Приватні підприємці можуть вибрати один з варіантів для заповнення документації:
Підприємці-початківці можуть пропустити терміни сплати єдиного податку. В цьому випадку можна обійтися штрафами, але для стартапу навіть така сума може бути занадто великою. Тому необхідно відкласти суму для оплати та встигнути заплатити до 20-го числа щомісяця (для ФОПів 1-2 групи). Альтернативний варіант – оплата податків за рік вперед.
ФОП 3 групи повинні вносити податковий внесок щоквартально. Термін встановлений на законодавчому рівні, крайні дати – до 19 травня, 19 серпня, 19 листопада, 19 лютого. Слід відразу запам’ятати термін оплати для обраної системи оподаткування та намагатися не прострочити платіж.
Якщо ви хочете скористатися послугами приватних бухгалтерів, не забудьте запитати про офіційне оформлення. Якщо людина працює як ФОП, його діяльність здійснюється на законних підставах. До інших співробітників звертатися не варто, так як у них буде зберігатися важлива документація, яка може використовуватися в шахрайських цілях. Також не забувайте про оформлення договору на надання послуг з бухобліку.
Найоптимальнішим є звернення в бухгалтерську компанію. Документація буде передана грамотному співробітнику, котрий буде займатися справами без виїзду до вас в офіс. Під час укладення договору вам буде запропонована оптимальна ціна для виконання роботи та позначені умови співпраці. Вартість послуг також вказується на офіційному сайті компанії.
Ведення бухгалтерії – це не тільки підрахунок суми для оплати податків. Ви отримаєте комплексні послуги, в числі яких:
Вам будуть потрібні послуги бухгалтера незалежно від того, коли ви оформили ФОП. Якщо ви тільки починаєте свою діяльність та ще не встигли ознайомитися з тонкощами ведення документації, поспішайте звернутися до фахівців. Також ви можете оформити ФОП якщо співпрацюєте з компанією без офіційного оформлення працевлаштування. В цьому випадку ведення документації переходить у ваші руки. Ви будете самостійно платити податки та здійснювати незалежне ведення бухгалтерії.
Якщо ви хочете повністю зануритися в ведення та розвиток власного бізнесу, звертайтеся до професіоналів, які позбавлять вас від необхідності бухобліку. Команда бухгалтерів з легкістю виконають рутинні завдання, а вам залишиться тільки вчасно оплачувати зазначену суму податків.