Відновлення бухгалтерського обліку

Повне бухгалтерське обслуговування вашого бізнесу від 850 грн/міс
Позбавимо від «паперової» рутини За 14 днів переведемо вашу бухгалтерію на аутсорсинг

Бухоблік на підприємстві є обов’язковою вимогою, закріпленою у Законодавстві України «Про бухгалтерський облік й фінансову звітність в Україні». Але на практиці можна побачити компанії, що зовсім не займаються цим питанням, або ж серйозно порушують вимоги. Власники цих компаній повинні розуміти, що це загрожує їм великими штрафами при фін перевірках й подальшими проблемами від клієнтів чи навіть партнерів. Виникає багато питань, пов’язаних з відновленням бухгалтерського обліку в Україні. Етапи, штрафи, податки – не аби яка кількість деталей. Ви завжди можете замовити послугу з обслуговування вашої бухгалтерії у сервісі «Бумажкін», який допоможе вам займатися улюбленою справою без зайвого клопоту та ризиків. 

Відновлення бухобліку є не лише послугою: це цілий комплекс питань, який зачіпає регістри бухгалтерського обліку за минулий період, відновлення первинних документів та інші необхідні бізнесу чи фірмі процедури. За результатами відновлення цього обліку буде подаватись звіт. 

Перш ніж розпочати процес його відновлення, необхідно аналізувати чинний стан справ бухгалтерії компанії. Першочерговим є виявлення помилок, тобто проведення аудиту. Ця процедура допоможе виявити порушення, які з часом спростять та дадуть змогу більш швидким та професійним способом проводити відновлення бухгалтерського обліку компанії. Повне та професійне відновлення бухгалтерського обліку та, навіть, переведення вашої бухгалтерії на віддалене ведення усього за 14 днів ви можете отримати, замовивши послугу в компанії «Бумажкін».

Ми пропонуємо

Загальні інтереси компаній, яким потрібне відновлення

Загалом, коли компанія чи підприємець звертаються за цією послугою, вони мають на меті певне завдання. Це може бути, наприклад: 

1) об’єктивне розуміння стану свого підприємства та подальші дії;

2) реформація структури бухобліку для подальшого розширення;

3) при необхідності кореляції та допомоги з бухгалтерією перед аудиторською перевіркою;

4) для недопущення арешту рахунків компанії у банках;

5) за відсутності документації (була втрачена, оформлена несвоєчасно, або навіть викрадена, тощо);

6) бухоблік був проведений неякісно;

7) розсинхронізація постановкою на облік підприємства з початком його роботи.

Причин може бути велика кількість, тож слід якомога раніше привести до ладу свою документацію. Ви можете це зробити, звернувшись до сервісу «Бумажкін». 

Як буде відбуватися наша з вами співпраця після замовлення послуг?

«Бумажкін» не тільки позбавить вас від «паперової» рутини, але й надасть професійні послуги та оцінку вашої бухгалтерії. 

Тож який порядок? Коли ви звернетеся до нас, ми почнемо реалізовувати наш план дій наступним чином:

  • Досвідчені консультанти нададуть вам професійне роз’яснення наших із вами дій та укладуть договір із зазначеною вартістю послуг.
  • Визначаємо період та приблизні терміни виконання.
  • Робимо оцінку існуючої бухгалтерії, перевіряємо чинну документацію.
  • Створюємо відсутні документи і відображаємо їх у обліковій базі даних.
  • Перевіримо чинні сплати та розрахунки.
  • Підготуємо, виконаємо та здамо коригувальні звіти за минулий період.
  • Будемо надавати звітність про виконану роботу.

Не слід перейматися відсутністю певних документів та плутатись у папірцях. Залиште цю справу нашим висококваліфікованим бухгалтерам, адже наші фахівці виконають не тільки часткове (необхідне, щоб відтворити певні розділи обліку, займає менше часу та фінансових витрат), а й повне відновлення (комплексна перевірка з обробками й коригуванням усіх первинних бухгалтерських документів) вашої документації.

Пакетні бухгалтерські пропозиції

IT-ПІДПРИЄМЕЦЬ
Бухгалтерські послуги для підприємця, який співпрацює з однією компанією
від 850 грн/ місяць
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашому клієнту
  • Налагодження та регулярне формування рахунків та актів
ПІДПРИЄМЕЦЬ
Бухгалтерські послуги для бізнесу, що динамічно розвивається
від 1635 грн/ місяць
  • Податкове і бухгалтерське консультування
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашим клієнтам і контрагентам
  • Налаштування автоматичного формування рахунків, актів і договорів
КОМПАНІЯ
Бухгалтерські послуги та кадровий облік для середнього бізнесу
від 4165 грн/ місяць
  • Податкове і бухгалтерське консультування
  • Розрахунок податків і подання звітів
  • Вирішення поточних питань з банком і податковою
  • Формування та надсилання електронних документів вашим клієнтам і контрагентам
  • Налаштування автоматичного формування рахунків, актів і договорів
  • Розрахунок податків і нарахування зарплат
  • Кадровий облік співробітників, підготування наказів на звільнення, переведення, оформлення лікарняних, відпусток і т.д.

Переваги сервісу Бумажкін. Чому нам варто довіряти?

Обираючи наш сервіс, ви передаєте свої «паперові справи» у надійні руки майбутнього партнера. «Бумажкін» створений і функціонує для того, щоб полегшити підприємницьку діяльність і надати можливість власникам сконцентруватися тільки на розвитку бізнесу. 

Не слід перейматися вирішенням поточних питань з банком і податковою, розрахунком податків чи поданням звітів, нарахуванням зарплат, переведенням, оформленням відпусток. Тобто, тими питаннями, які займають так багато часу. Ми цінуємо ваш час і тому готові допомогти вам займатися своєю справою, а наші професіонали будуть займатися своєю. Дізнатись актуальну інформацію з бухгалтерського обслуговування й замовити послугу можна у розділі «Бухгалтерське обслуговування».

Наші фахівці

Владислава Іванова

Спеціалізація: податковий консультант, бухгалтер-експерт. Послуги: консультування з податкового та бухгалтерського обліку, бухгалтерське обслуговування.

Евгеній Павлюк

Спеціалізація: бухгалтер-експерт. Послуги: консультування та бухгалтерське обслуговування ТОВ та ФОП.

Аліна Дзябук

Спеціалізація: бухгалтер. Послуги: консультування та бухгалтерське обслуговування ФОП.

Кирило Чельник

Спеціалізація: юрист у сфері господарського корпоративного і договірного права. Послуги: консультування з юридичних питань бізнесу, повної підтримки діяльності компаній.

Андріана Олійник

Спеціалізація: адвокат в сфері корпоративного, договірного права та інтелектуальної власності. Послуги: консультування з питань ведення та захисту бізнесу, розробка договорів.

Ми допомагаємо розвиватися нашим клієнтам і друзям